Vin Diesel

Ok jag glömde ju skriva en grej.. Vin Diesel.. Jag drömde om Vin Diesel inatt.. Hujedamej vad synd det var att vakna.. Jag var på någon form av välgörenhetsfest för man sålde grejer till fömån för något och han var där. I svart t-shirt.. *dreggel* Han kom fram till mej och började snacka. Så var det något slemmo med jättetjocka guldkedjor som försökte stöta på mej så Vin bara: Du hon är här med mej så du kan dra.. Eller han sa något coolt och på engelska i alla fall jag minns inte vad det var men det gick ut på samma sak i alla fall.. =P Sen dagen efter så ringde han upp mej och frågade om han kunde komma över vilket han så klart fick.. Tyvärr hann han inte vara hos mej så länge innan jag vaknade.. *muttra* Men det var i alla fall en trevlig dröm som gärna får återkomma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0