Tallyhoooo

Jaha jag skrev inget igår jösses alltså.. Och jag har glömt att skriva i min dagbok också.. Dåligt av mej! Men jag var ju i Newcastle igår.. En mycket trevlig liten stad vid Mourne Mountains som för övrigt är mina nya favoriter att ta kort på.. =P Skulle gärna vilja vandra runt där om det är möjligt.. Måste forska i det där.. Och visst nämnde jag att jag såg en Ferrari i Killyleagh när vi åkte till busstationen? Och sen The Hop med världens snyggaste inredning.. Kunde dagen bli bättre?? =D

Idag har jag traskat runt i Downpatrick.. Var uppe vid St. Patricks grav vid katedralen.. Försöker lägga in bilder men bilddagboken strejkar så vi får väl se om det blir idag eller imorgon jag gör det. Köpte en bok till eftersom jag nu är i tredje boken om Eragon.. Så det blev Cujo av Stephen King.. Jag som alltid trott hunden var en Rotweiler så är det en St. Bernhard.. Jaja man kan ju inte ha rätt i allt.. By the way så har Alices babbel om att vilja ha ett husdjur och min saknad efter Elvis gjort att jag med vill ha ett husdjur haha.. Typiskt alltså.. Alice var hemma från skolan idag för hon kände sej inte bra.. Lily var ännu sämre för hon hostar och har feber.. Men vi har hängt idag.. =P Alice och jag bakade sockerkaka.. Den blev lovprisad av Joan och Alice själv som åt en massa.. Vi hade lagt på lite choklad ovanpå så det åt Lily upp.. =P Nu ska jag borsta tänderna och sen skriva i min dagbok, se Sound of Music och läsa Brisingr (tredje Eragonboken alltså)

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv Josefin; Vet du, jag har lyckats lägga ut fel. Det var en trailer jag hittade som var trovärdig. Och där var den rätta Jacob med, att jag lyckades lägga ut fel iaf då :S

2009-03-04 @ 11:04:27
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0