Svenska snyggingar!

Haha vad snygga ni är då! Glad jag blev av att se en bild på er.. Men vad mycket kläder ni har på er och vad vitt det är runt omkring.. ;D Klart ni ska ut och gå igen så ni kan grilla.. Ett måste!

Jag ska till Newcastle idag.. Bussen går från Downpatrick 13.35.. Sen går den hem kl. 17.00 igen.. Blir lagom med tid när man är själv det tror jag.. Sen tittade jag på vad det fanns för classes and workshops omkring.. Det fanns en 10 veckors kurs artclass men på ett ställe svinlångt här i från.. Så fanns det en grej som bara var i en dag där man kunde göra sina egna smycken.. Det vill jag göra.. Så fanns det lite annat endagsgrejs som jag ska tänka lite mer på.. Det mesta var i april.. Nu håller jag på att tvätta lakan och handdukar.. Sen blir det in i torktumlaren med det för jag har bara en uppsättning av det.. Joan sa att hon ville hitta svarta lakan till mej för jag sa att jag hade sånna hemma.. Men hon visste inte vart hon skulle hitta det.. =P

Detta är väl allt för stunden.. Återkommer ikväll när jag vart ute på äventyr... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0