Söndag

Då har jag haft min första helt lediga helg då.. Lär väl vara den sista med haha.. Här alltså inte hemma.. =P Just nu håller jag på att tvätta kläder.. Ska dammsuga mitt rum och badrum med.. Sen ska jag se om jag inte kan ta mej en promenad. Det är lite mulet ute vet inte vart solen tog vägen den var här förut. Ska ju ta mej till Killinchy och köpa Yoplaits jordgubbsyoghurt med.. Min frulle lix! Jag ska försöka planera vad som ska med till London oxå. Och inte ta med mej för mycket som annars är min specialitet. Och jag hoppas hon beställer biljett med incheckat bagage annars kan jag inte ta med mej några toalettgrejer om jag inte får stoppa ner dom i någon av deras väska.

Eftersom du inte svarar på msn antar jag att du är iväg och jobbar... Kuligt en söndag.. =P Här ska väl folk börja öppna sina affärer eller bara ta sej hem från sina kyrkbesök.. Före klockan 13.00 får ingen öppna sin butik för då är det kyrkbesök som gäller. Och går du inte dit (vilket förmodligen dom flesta gör men i alla fall) så vet jag inte vad du bör göra men gömma dej hemma kanske så folk inte kan kasta fördömande blickar på dej för du inte savar din soul through guidance from the Lord och vad allt det står på en del kyrkor.. =P Jaja man kan inte göra alla lyckliga så jag börjar med att se till att jag själv är det =P Och hello in the head lix jag ska åka hem om en månad!!!!!

Alice var ju väldans generös förut. Igår så skulle dom köpa en drake (heter det så? En kite i alla fall =D) men hittade ingen så dom köpte ett flygplan i frigolit eller något som man kastar så glider det. Så lyckades dom ju krascha det x antal gånger igår så idag då kom hon till mej och sa att jag kunde få det där för dom skulle åka och köpa ett nytt haha.. Men priset tar ju ändå detta när vi pratade om vattkoppor och att Lily hade haft det;

J - Have you had chicken pox?
A - No, only Lily, but I've had a nosebleed...

Höll ju på att dö av skratt och självklart kunde jag inte skratta för hon var ju helt superseriös och för hon ville verkligen ha vattkoppor när Lily fick det så hon skulle säkert blivit helt stött om jag hade börjat skrattat.. Men det lät ju askul.. =P Näsblod är stora grejer det! Nähe om jag skulle ta tag i det dära dammsugandet och städandet då.. *jippiee* Eller inte.. Men det är väl på tiden att Henry the Hoover och jag har lite kvalitetstid tillsammans...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0