Skit snö!

Nu snöar de igen! Gud va trött jag blir. Nu skulle de sitta fint med en utlandsresa. 

Imorrn har jag och Jimmy vart förlovade i tre år! Och om jag inte minns fel så har Hanna och Tårtan vart förlovade i tre år  idag=) Jimmy och jag ska inte fira så mycket imorgon. Vi går ut och äter på fredag i stället. Känns lite skönare att dra iväg så där på fredagen än mitt i veckan. Men de blir lite bastubad imorrn i allafall. De ska bli hur skönt som helst.

Usch på torsdag ska jag till tandläkaren. Fy fan för det säger jag bara!

Haha jag har inte mycket mer att berätta just nu. Jag måste skärpa mig och skriva lite mer här men du vet hur jag är hahahaha.

Gud va häftigt att bo i ett slott. Men bara så du vet så lär de spöka där=P  Skönt att de ordnat sig med Elvis med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0