Seg söndag

Hoppas du har kunnat börja äta igen nu efter allt kräkandes!

Igår hade vi match i norrköping. Den slutade 1-1. De va typ tio grader varmt igår men vid just den planen så blåste de som fan. Men så fort vi lämnade den så kändes de riktigt skönt. Fick lite vårkänsla där faktiskt.
Efter matchen åkte jag hem för att sova lite. Somna kanske vid halv ett ett. Vaknar och kollar på klockan. Då visar den 15.50. Får värsta chocken för jag o jimmy hade sagt att vi skulle va i stugan klockan tre!! Frågar honom varför han inte väckt mig. Men han ser lite så där full i fan ut. Så jag går o kollar på en annan klocka och den visar halv två!  Så då har han stallt om klockan den muppen=)
Efter jag vaknat till lite sen så åkte vi till stugan för att basta lite. Va hur skönt som helst faktiskt!

Idag ska vi ut på en promenad tänkte vi.  Jimmy kan behöva det efter gårdagens alkoholintag hahaha. Annars händer det inte så mycket mer idag. Lite träning på kvällen förstås.

Hoppas du haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0