Pratat med Joan (och bölat igen herregud)

Jag har nu pratat med Joan. Hon fick dåligt samvete för att hon inte tagit hand om mej och jag fick dåligt samvete för hon fick det. Bebisen har nämligen inåtvända fötter och hon måste träffa en läkare så snart som möjligt för att kunna fixa det. Och den som finns här har åkt till Afghanistan 6 månader på volontärarbete. Så hon kommer nog behöva åka till London en dag i veckan med han i ett antal veckor minns inte hur många det var. Hon sa att hon tänkte att jag kunde följa med någon gång och att vi tog med Lily då. Och så sa hon att jag var den enda av dom au pair förslag hon fick som hon gillade... Tjoho att trycka på samvetet lix.. =/ Men i alla fall så enades vi om att om det är så att jag saknar alla hemma så är det ju inte mycket dom kan göra men om det är så att jag behöver saker att göra så är det ju lättare att fixa. Men hon sa att det är svårt att lära känna folk bra här. Hon har lärt känna 3 st bra under dom 18 månader som dom bott här. Och om hon inte håller sej sysselsatt så får hon också hemlängtan. Men hon förstod hur det kändes för mej... Så hon sa att hon skulle ringa till Lina på peekaboo imorgon och se vad hon säger.. Och jag sa till henne att jag stannar i alla fall till mamma och pappa kommer. Och så skulle vi prata lite varje eller varannan kväll och se lite hur det var och så. Jag får återkomma med fler detaljer vartefter tiden går.. Men det är skönt att ha pratat med henne i alla fall. Och hon sa att hon märkte att det var något med mej i alla fall för jag inte ville äta lunch med dom idag och så tyckte hon att jag vart lite off ett par dagar men hon tänkte att det var för jag var sjuk.

Som sagt jag återkommer med detaljer i veckan... Tänkte ta mej ett bad ikväll men det beror på när dom kommer tillbaka från sjukhuset för jag törs inte göra det ifall Joans pappa kommer och knackar för att tjejerna vaknat och lever rullan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta blir nog bra tillslut. Du borde kunna säga åt dom att du har ett ultimatum åt dom! -Dom får se till att sätta gränser åt barnen och sluta delge dig en mades uppgifter.

2009-03-23 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0