Pingl=(

Stackars dej som har hemlängtan! Eftersom vi pratat om det där på msn så behöver ja kanske inte säga så mycket mer här. Du vet ju vad jag tycker du ska göra=). Senär det ju bara du själv som vet exakt hur jobbigt du tycker det är där..

Den här veckan har det inte hänt så mycket alls. Rätt skönt måste ja säga. Imorrn blir det fotbollsträning sen ska ja enbart vänta in helgen. Fredag klockan tre då är det helg för min del..

Jag skulle me vilja drömma om den hunken! Är riktigt avis. Ska inte tänka på nåt annat än han när ja lägger mig.

Har inte så mycket mer att berätta eftersom vi redan pratat på msn haha..

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja det känns bättre nu i alla fall.. Ska messa Kim imorrn och Joan hade mött Rachel förut och dom skulle gå ut om ett par veckor så hon skulle höra av sej då hade hon sagt. Det kan ju bli spännande.. =)

Haha vad säger Jimmy om det då va?? =P

2009-03-04 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0