Nu har jag vart dålig på detta igen

Ja jag säger då det.. Men det finns väl inte så mycket att skriva.. När jag vaknade i morse var vädret regnigt.. Men mest dimmigt.. Och nu skiner solen igen.. Jag har flera övertidstimmar så det blir att spara dom pengarna.. Har dock tänkt belöna mej själv med lite shopping i Newcastle på onsdag om jag får min lediga dag då.. =) Och jag hoppas på att vädret är som det var igår för det skulle vara guld värt!! =D På söndag ska jag göra köttbullar förresten.. Mammas recept och Joan har sagt att hon ska titta på.. Hon vill ha alla mina recept av det som jag bjudit på, hon vill att jag ska lära henne göra pannkakor (för hon tyckte dom var så goda och för hon inte kan själv haha) och hon har sagt att jag är en excellent baker.. =P Och faktiskt bra på att koka ris fast jag alltid själv tycker det blir pannkaka av det.. Jag kommer blir värsta husmoren när jag kommer hem efter denna tid.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0