Money, money, money!!

Woho Josefin får ett 5-siffrigt belopp tillbaka på skatten =P Inte fel inte fel.. Men mamma ska ha typ alla pengar.. Fast snäll som hon är tar hon inte allt på en gång.. Så om jag får med mej det jag tänkt härifrån så kanske jag bara behöver bo hemma en månad om jag får jobb fort.. Har sökt 2 till i Norrköping vilket är lite förvirrande med tanke på deras anställningsstopp.. Fattar nada men jag söker och är glad! Eller så glad som jag kan vara här för tillfället..

Drömde inatt att Elvis sov hos mej på min kudde där han brukar lägga sej ibland.. Jag kunde känna hans tyngd mot min nacke och pälsen kittlades när han tvättade sina tassar.. Men när jag vaknade så fanns det ju ingen Elvis i min säng.. =( Pratade med mamma nyss och han ligger i hennes fåtölj.. Jag ska mysa med han så han storknar när jag kommer hem det säger jag bara.. Sen ska jag dricka ARLA LÄTTMJÖLK för bövelen!!! GOD MJÖLK!!!! Nu vill jag hem.. Och mamma kom på att hon längtade efter mej nyss med haha.. Att en månad ska vara så lång. Idag är det faktiskt en månad exakt till dom kommer hit.. Till dit kan jag räkna och tycka det är ok att jag inte ska åka hem direkt då eftersom när dom kommer så är jag ledig till jag åker.. =P *wohooo*

Nu ska här badas lite.. Och på med en ansiktsmask.. En grön kletig en.. Inga gurkor på ögonen dock =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0