Marias utmaning

Glömde kopiera texten över men man ska svara på dessa frågor med ett ord som börjar på samma bokstav som ens namn och man får inte säga samma ord flera gånger eller om någon annan har samma bokstav använda det ordet.

1. Vad heter du? Josefin
2. Ett ord på 4 bokstäver? Jojo
3. Flicknamn? Jenny
4. Pojknamn? Jesper
5. Yrke? Jurist
6. Färg? Jätteröd
7. Klädesplagg? Joggingbyxor
8. Mat? Janssons frestelse
9. Sak i badrummet? Jag (ska dit när jag är klar med detta)
10. Plats/stad? Johannesburg
11. Orsak att vara sen? Jättemorgontrött
12. Något man skriker? JA!
13. Film? Jumper (den där dom hoppar fram och tillbaka i tiden. Har för mej den heter så)
14. Något man dricker? Juice
15. Band? Jumper
16. Djur? Jaguar
17. Gatunamn? Jonsberg (Det får gå som gatunamn på grund av kusinens tidigare adress.. =P)
18. Bil? Jetta
19. Sång? Jolene med Dolly Parton
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Jetski

Jag kan väl utmana alla som känner att dom vill göra detta.. =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte för att vara petig med du skrev jumper två gånger, även om innebörden av orden inte är samma så borde det räknas som samma ord tycker jag :)

2009-03-11 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0