Magsjuka, vinterkräksjuka eller dålig mat??

Ja det är frågan.. Denna natten spenderades mellan 21.00 och 04.00 med att ränna fram och tillbaka till badrummet för att vända ut och in på mej själv vad det kändes.. Mer detaljer än så behöver jag väl inte komma med. Jag vet inte riktigt vart det kom ifrån men helt plötsligt så mådde jag svinilla. Är det maten så är det för jag åt potatismos som stått framme rätt länge innan jag stoppade in det i kylen igen... Vet inte om mjölken blir helt dålig eller något.. Men och andra sidan så nu så har jag ont i hela kroppen (vilken förstås kan vara en biverkning av nattens bravader) och så känns det som jag har feber men jag orkade inte kolla.. Tror jag hade feberfrossa inatt för jag frös så jag skakade... Nu sitter jag och dricker vatten har en banan bredvid mej i fall jag får för mej att jag vill äta något.. Det märks.. Japp så sitta här och uggla är väl vad denna dag har att erbjuda... Men jag får ju glutta på dej och Jimmy (?) ikväll =P


Kommentarer
Postat av: cissi

Till Losan: Det har jag ingen aning om faktiskt :)

2009-03-21 @ 17:31:15
URL: http://cilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0