Lite lätt irriterande...

Sen tillskottet kom ut har jag nog jobbat runt 10 timmar per dag.. Visst jag får betalt men det är rätt slitsamt. Idag har jag jobbat mellan 7.30 och 13.15. Vid 14.15 blir det att börja igen för då e skolan slut.. Sen slutar jag 19.00 som vanligt.. Det ska bli skönt att åka hem.. Får väl hoppas att jag inte kommer hem med magsår eller något annat stressymptom.. Har redan aktiverat itchy och scratchy på benen... Och att jag ens fått rast var för jag sa att jag går nu och kommer tillbaka sen... Är mycket lättirriterad nu för tiden vilket inte är så bra med tanke på att tålamod behövs med barnen och eftersom jag gör i princip allt.. Månaden känns oerhört lång nu!

Kommentarer
Postat av: hanna

nu blev jag osugnare på att skaffa barn igen! tänk att ha det som vardag, inte som ett jobb!! glad att vi bara är två vuxna här hemma :)

2009-03-30 @ 16:06:21
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0