Kommer hem i princip när som

Pratade med Joan nu och hon sa det att i och med att hon kommer behöva fara runt med George så mycket så måste hon vara organiserad och därför finns det inte tid att ge mej för att se om jag kommer över min hemlängtan (vilket jag har svårt att tro vid det här laget med tanke på hur jag känner). Så att när hon pratar med Lina på Peek-A-Boo så kommer hon be henne att börja leta reda på en ny au pair till henne direkt. Hon sa att hon gillar mej massor och vill inte att jag ska åka och barnen tycker om mej men hon vill inte hålla mej här när jag inte är lycklig. Hon sa att det tog ungefär 3 veckor för dom att hitta mej så vi får väl se om det blir samma tidsspann igen.. Eller om det blir kortare... Det tog ju knappt en vecka från mitt håll...

Kommentarer
Postat av: hanna

nejmen! har inte läst här på ett tag. du åker hem altså? tråkigt att det inte funkade. men kul att få se dig igen :)

2009-03-25 @ 10:34:38
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0