Jag ska till London!

Jodå jag har pratat med mamma Joan.. Och som det verkar blir jag nog kvar till mamma och pappa kommer.. Vilket innebär att jag kommer hinna följa med dom en gång till London.. Det blir nog nästa vecka och vi ska bo hos hennes bror i en vecka.. =P Och så håller hon på att konspirera med George att han ska charma mej så jag vill stanna.. Plus att hon skulle leta reda på Vin Diesel i Killyleagh eller Killinchy för då skulle jag nog stanna sa hon =D Så lyckades hon klämma lite på mitt samvete igen när hon berättade att Esther hade sagt till Polly att hon tyckte det var kul att jag var här.. Och att hela familjen slott så klart ska åka iväg på semester i 4 månader och hon ska sköta om slottet så hade hon sagt att hon hade mej och the Kims här.. Och dom åker i maj.. Typiskt.. Fast jag kan ju inte stanna för det liksom.. Men så har jag även sagt till Joan för att hon ska förstå att jag inte tycker illa om dom att jag förutsatt att jag har pengar gärna kommer och hälsar på dom.. Jag menar det är ju inte långt, jag får komma hem snart igen och jag slipper jobba haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0