It's been a while

Eller vad två dagar i alla fall.. Det är ett litet tag ändå jämfört med takten jag hållit tidigare.. Jag börjar bli som min medbloggare.. ;D I alla fall så är jag förkyld men det vet du ju redan.. Igår tvättade jag, dammsög, tvättade och polerade skrivbordet och stod för kvällsmaten med kycklinggratäng. Den vart god och uppskattad! Idag har jag varit i Downpatrick en sväng. Köpte Elvis and the Memphis mafia, Dance of the Gods av Nora Roberts och This united state av Colin Forbes. Så får vi se vad det kan vara att läsa.. Vart klar med Cujo igår tack och lov! Kommer aldrig mer titta på en St. Bernhard och tycka den ser harmlös och ofarlig ut.. I alla fall inte på väldigt länge.. Har ju inte kommit över Stephen Kings Det än med brunnslocken.. Duschen är ingen fara längre men brunnslocken är fortfarande suspekta.. Och jag vet inte hur många år sedan det var jag läste den.. Jävla Pennywise clownas! =P

Annars händer det grejer.. Om det går som planerat kommer Joan åka till sjukan på onsdag. Detta innebär (Emma läs och bli lite avis ;P) att jag och tjejerna kommer bo hos Polly och hennes familj vart någonstans om inte i Killyleagh Castle.. Joho då mina vänner onsdag natt och torsdag natt sover vi där.. =P Detta innebär att jag inte har med datorn så jag kommer inte vara på msn under den tiden eftersom jag lämnar datorn här.. Men kameran tas med! =P Ska ladda batterierna ikväll.. Har oxå packat en övernattningsväska redan nu för alla eventualiteter... Fick också brev från syster idag.. Det är mycket roligare med vanliga brev än mejl.. Hanna posta dit brev för hundrade babianer!!

Ha det gott snigelspott! (Värsta Bertrimmet =O)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk om det spökar på slottet? Moahahaha... ;)

2009-03-10 @ 09:13:39
Postat av: Emma

Så du vill bara att jag ska bli lite avis? I så fall misslyckades du ganska rejält! Det är ju grymt orättvist! Du hatar ju slott jämfört med hur mycket jag tycker om dem, du kommer ju uppskatta det ungefär lika mycket som jag hade uppskattat Graceland... Men det är ju i och för sig bra att du ska dit för du kan man kanske få se bilder inifrån också? Eller när Losan och jag kommer och hälsar på kanske vi kan gå och hälsa på dem som bor i slottet? Det hade jag gillat! Inte sova där förstås för så mcyket kan man ju inte tränga sig på men lite te kanske... Jag tror i alla fall inte att du behöver vara rädd för spöken, de som finns i så fina slott måste vara snälla :) Men hur kommer det sig att de bor i slottet? Det känns inte som något som vanligt människor gör... är de rika eller?

2009-03-11 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0