Irriterad igen!

Idag har jag jobbat typ 10 timmar typ... Och nu antar jag att det som räknas vad jag gör nu är att vara barnvakt. Jag har lagt Lily och sitter och väntar att Joan ska komma hem med Alice som varit borta hela dagen. Hon åkte kvart i 6 och nu är klockan 19.50. Hon sa att själva restiden skulle ta ungefär 50 minuter sammanlagt fram och tillbaka... Så att resten av tiden kan man ju undra vad som händer på... Huvudvärk! Jo tack! Men imorgon är det men lediga dag. Ska vara, jag blir seriöst sur om hon ändrar på det.. Hatar när man får veta saker i sista minuten.. Högst irriterande!

I alla fall har syrran frågat om jag vill jobba för Carina den 5-8 maj. JA!!! Sa jag om detta så klart.. Det ska bli så roligt! Bättre än detta vill jag lova flera gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0