I'm coming home.. Jag gör nog det...

Haha kul han är då.. =P Killen med humor.. Såg att du skrivit men när jag var inne på bloggsidan så syntes det inte.. Skumt..

I alla fall igår så beslutade jag mej för att åka hem.. Jag pratade med mamma och Lena som var där och hälsade på.. Sen med syrran senare. Jag sa att jag skulle tänka på det till mamma och pappa kommer och sen tala om det då men ju mer jag tänkt på det ju mer känner jag att det vore smidigare att åka hem med dom för det finns fortfarande plats på deras flyg. För ärligt talat vad gör jag här? Jag har utbildat mej till förskollärare för jag tycker om barn. Istället står jag här och hellre diskar, städar, lagar mat och tvättar och stryker andras kläder... Och lakan.. Jag stryker deras lakan!? Mangel hallå!? Än att jag tar hand om båda barnen samtidigt för länge.. Jag blir tröttare av det än av en vanlig arbetsdag hemma.. Och för övrigt så stryker jag inte ens mina egna kläder.. Eller lakan för den delen.. Och hur trevliga dom än är så har vi delade meningar om uppfostran och jag pallar inte att stå bredvid och vara tyst mycket längre än mindre falla in i deras spår... Näe detta går inte alls.. Jag vill bara hem! Jag ska prata med mamma igen ikväll och se vad hon säger om denna idé att ta deras flyg hem för då får jag avsluta min vistelse här med lite semesterkänsla och det tror jag är ett bra avslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0