Hemma igen

Nu är jag hemma igen.. Eller jag kom ju hem igår men orkade inte skriva då.. Slottet var eller är jättefint! Inga spöken där inte =P Jag tog lite bilder utanför för Polly ville inte att jag tog inne eftersom det är deras hem. Dom hade tydligen haft slottet sedan för alltid.. Det byggdes 1100 någon gång. Dom höll på att fixa iordning rummen och om dom fortsätter i den stilen så lär det bli görläckert! =P

Idag kom i alla fall bebisen hem. En liten pöjk som ska heta Rory eller George.. Jag röstar på Rory.. Som jag sa till Joan, det är inget fel på George och George Boyle låter ju ganska nobelt men jag tänker en man i 60-årsåldern med cigarett och kostym.. =P Rory passar bättre med Alice och Lily. Men vi får väl se vad det blir. Har tatt kort på han men vill man se det får man be om det för jag vill inte lägga ut det på internet. Fast jag får säkert det för jag har berättat om bilddagboken och att jag lägger ut bilder där. Och hon brukar säga att så länge jag inte lägger ut bilder på henne så blir hon glad =P

I alla fall så bestämde jag och Ester (Polly och Gawns au pair) att vi skulle gå på bio någon dag och att hon skulle höra med Kimarna om dom ville följa med. Sedan har jag med bestämt att någon kväll ska jag åka in till Killyleagh och äta på Dufferin Arms.. Det är en pub alltså.. Skit samma om jag är själv jag måste ju testa publivet =P

Nu försöker jag titta på Melodifestivalen på svt.se men det funkar urkasst! Så jag ska gå och hämta något att dricka! Blev det något Hugos? Och med vilka i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0