Då var det lördag igen lalalalalalala

Hade ett hål när jag var hos tandläkaren. Första hålet på fem år kom ja på sen. Skit i alla fall. Hade ju sagt till mig själv att om jag inte hade hål skulle ja shoppa en tröja eller nåt. Har inte handlat kläder sen tyyp september tror ja. Fast det sket sig ju nu hahaha. Fast ja fuska för jag hitta ett par byxor=P har ju letat ett tag efter det och nu äntligen hitta ja ett par. Satt inte as bra men de fick duga!
Efter den lilla shoppingen så åkte vi och käka. Hade tänkt äta trerätters men det fanns inga goda förrätter haha. Och tur va nog det för jag vart svin mätt efter bara maten. Men tröck ner lite glass i allafall=)
Sen for vi hem och tog ett bad. Efter det blev det soffan och film=)

Idag blir det super storstädning här, inte så kul men de sånt man måste göra ibland. Hade även tänkt ta oss en långpromenad idag men vädret är just nu grått och mulet!!!! Blir nog att dra till FAK istället. 
Har även fått en förfrågan om att dra till Hugos ikväll. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Igår var ja jätte partysugen men just nu är ja inte lika på haha. Får se hur jag känner mig efter allt stök här. Det är dessutom den enda lördagen som jag inte har nått inplanerat. De andra två helgerna som är kvar på den här månaden är fullbokade. Men vem vet framåt eftermiddagen så kanske dansnerverna börjar rycka haha.

Ringde sjukan igår. Fick nåt nummer där man fick tala in ett meddelande. Hatar sånt. Känns skitfånigt att prata med en maskin hahaha. Men hur som helst så får vi se när de hör av sig. Annars ringer jag på tisdag kl tio för då verkar de som de kommer va en människa där man kan prata med=)

Hoppas allt gick bra på slottet nu! Ska se om jag kan hoppa in på msn idag så kanske vi kan snacka där lite=) Drar ja inte till hugos kanske vi kan ha en kvällsdejt haha!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var väl inte så välplanerat med hål i tänderna?? =P

2009-03-14 @ 21:20:58
Postat av: Anonym

tandläkare!! jag måste också dit och kolla om jag har hål... vill inte!!



vi hade det grejt! dansade som en galning och gjorde några moves i din ära :) vill gå ut med dig med juh!

2009-03-15 @ 19:42:45
Postat av: Anonym

det ovanstående inlägget är från mig... namnet försvann!

2009-03-15 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0