The curious case of Benjamin Button

Den borde ses! En bra film.. Men man kan ju undra hur man kommer på just denna handling alltså.. Men Brad Pitt som ung är ändå ganska snyggt för att vara Brad Pitt.. Självklart är han inget som Johnny Depp men det är ju inte många som är måste jag säga. Sjukt stort ställe var det i alla fall.. Odyssey hette det har jag för mej.. Fanns väl runt 12 salonger varav en eller kanske flera var VIP med läderstolar och bara 30 platser.. Det var dock inget som helst fel på stolarna vi satt i vid Screen 5 som för övrigt var i storlek som Folkets Hus hemma.. Herrejävlar vad platser.. Sen fanns det nog 3 klubbar därinne med och ett bowlingställe.. Så ett par typ resturanger med tror jag.. Och just ja vi åkte förbi där kranarna dom använde till att bygga Titanic står. Helt coolt måste jag säga. =P Nästa vecka tror jag vi skulle till något café eller vad det nu var där det jobbade 2 au pairer från Nya Zeeland som var i min ålder.. Kan bli spännande det... Idag är det dags för playgroup klockan 10 med Lily och sen när Alice slutat skolan är det balett på g. Så får vi väl se vad mer dagen har att erbjuda. Skulle förresten gått ut och gått igår för idag regnar det... Typiskt..

Kram Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0