Svenskt godis

Så igår fick tjejerna smaka Ahlgrens Bilar, Polly, Kexchoklad och Ballerinakakor. Smarta tjejer dom gillade allt ihop! Och som Alice så fint sa; I've tasted Sweden! Det var en ganska händelselös dag.. Tjejerna var hos kompisar hela dagen så jag hade inte något att göra.. Kände mej lite värdelös ett tag haha.. Men men jag jobbade in det idag istället.. Efter vi hämtat Alice åkte vi till Lisburn där hon har gymnastik.. Sen letade vi skor och åkte hem.. Var borta i 3,5 h drygt.. Haha just ja på gympan gick Joan iväg med Lily och Felix som är son till Alice vars ena barn hade gympa med lilla Alice och sedan ytterligare en timma gympa för hennes äldsta tjej Arizona. Så vi spelade Familycards.. Alltså du vet när man ska samla ihop en familj på 4 pers. Mamma, pappa, dotter och son med olika yrken.

Igår förresten lyxade jag till det med ett rykande hett skumbad.. Det ångade om vattnet och om mej när jag lyfte armen ovanför ytan.. I'm hot helt enkelt.. ;D Precis som det visade sej när vi bastade sist.. Nu är det fan officiellt.. We are two damn hot pingls.. =P

Nu ska jag läsa min Eragonbok.. Lycka till imorgon pingldingl! I'll be thinking about you!

Kommentarer
Postat av: Losan

Gud va härligt! Jag ska kanske basta imorrn!

2009-02-26 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0