Stackars!!

Usch Losan vad dom ska göra med dej.. =/ Men du har rätt det låter bättre med det första.. Herregud såga sönder dej.. Som värsta trolleritricket som inte funkar.. =S

Jag har just ätit en glass jag.. En mini magnum classic. Mycket gott! Hade potatismos och kyckling innan det.. På torsdag kommer tydligen Rohans pappa och bror hit.. Hans pappa tror han ska kunna sova på Rohans kontor fast dom har sagt att han inte får det för jag bor här och dom tycker inte jag ska behöva dela badrum med han.. Haha och dom är inte dåligt petiga med att dela badrum alltså.. Dom har ett, barnen har ett och jag har ett. Och så finns det en toalett på bottenvåningen i deras husdel... Har tänkt säga någon gång att vi hade ett badrum på 5 pers när jag växte upp =P

Ska skriva en grej här som är mest för syrran eller egentligen Fredrik för jag tror dom gluttar mer på denna blogg än den andra.. Men Ringdufferin Golf Club ligger här helt nära huset.. Så kom och spela golf ta mej tusan!! =P Tror det var något mer men inte minns jag vad det var.. Haha jo Joan ska låna mina Twilight böcker.. Hon blev nyfiken så som jag babblat om det sen jag kom...

Nu har jag nog inget mer att skriva för idag. Men vi pratar ju på msn nu.. =P

Kram från Joseflis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0