Shoppingfrenzy in Belfast

Herregud jag lös i Belfast med pengar i plånboken.. Det var ju dömt att spenderas.. =P Vi kom dit för tidigt.. På grund av kyrktvång öppnas inte affärerna förrän 1.. Eller man måste väl inte gå till kyrkan men affärerna fick inte öppna tidigare för det.. =P Vi knatade runt lite och tittade.. Åkte i The Belfast Wheel. Ett stort pariserhjul liknande som finns ett likadant men större i London. När allt väl öppnade så gick jag till Victoria Square.. Snobbaffärer! En massa märken som Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Tommy Tailor etc. Och tjoho fadderullan ett H&M som jag gick in på och shoppade.. =D Sen så tog jag lunch på Starbucks.. Och HELVETE vilken stark senap.. Näsblodsvarning på den.. USCH! Sen gick jag och gluttade runt lite.. Primark måste vi gå till när du kommer Losan.. Eller det fanns en massa affärer.. En del var dyra.. Men man kan ju glutta ändå =D Det finns en affär med bara Disneygrejer.. Helt sjukt.. =P Hittade en bokaffär där jag köpte böcker... Och en affär som heter Avoca eller något med världens snyggaste paraply.. Men det finns bilder på allt på bilddagboken.. Vi svängde förbi Ikea med.. GODIS!!! Nu håller jag på att tvätta.. Ska läsa lite nu tänkte jag med... Jobbdag imorgon igen..

Men du har ju haft att göra i helgen med märker jag... Lite swedish action.. =D Jag har ju med haft lite sånt idag.. Har till och med hört svenska i kön bland svenskmaten på Ikea.. Mycket trevligt.. Och så lyckades jag börja prata svenska med Rohan nyss.. När jag börjar prata med folk hemma så får jag inte bort engelskan och när jag pratat med dom ett tag pratar jag svenska med dom här. Herregud.. =P Ska se om jag kan ordna bilder på huset någon dag.. =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Får man störa i damernas brevskrivande? :) Tänkte bara kolla hur du har det därborta i väster? (eller?)

2009-02-24 @ 19:42:24
URL: http://cilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0