Lördagkväll haha

Herregud jag har då använt min röst ikväll.. Har läst saga efter saga för tjejerna till dom somnade.. Började kanske kvart i 9.. Lily somnade 10 över och Alice 20 i 10.. Men tidigt ändå för Lily brukar somna efter 22... I alla fall så har ju Rohan och Joan folk här.. Därför jag skulle se till att tjejerna höll sej i sina sängar. Det uppdraget är nu slutfört.. Och det har lagats mat i detta hus hela dagen känns det som.. Men jag och tjejerna var ute i trädgården ett tag och lekter big bad wolf och plockade blommor.. Så har vi tittat på vad det nu hette något Dedsjiveg an Mutley.. Har sett det förr det är några snubbar och en hund som håller på att flyga runt och försöka fånga en brevduva som har ett hemligt meddelande.. Vi har spelat lite spel, målat, ritat and what not.. Har inte haft så mycket tid för mej själv idag känner ja.. Har diskat en jävla massa också när jag tänker efter haha.. Alice har haft feber idag med.. Vet inte om den har försvunnit nu men det märks imorgon.. Nu ska jag läsa min bok.. Får se om det blir Newcastle eller Belfast imorgon.. Eller inget av det haha.. =P Ja just ja artclassgrejen.. Ska ta tag i det när jag börjat köra så jag kan ta mej dit själv.. Tydligen förresten så måste jag göra göra ett körtest eller något innan jag får köra här.. *gulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0