Lördag morgon

Vaknade halv nio och var hur pigg som helst. Så det var bara att knata upp. Börjar bli lite rastlös nu. Skulle vilja gå ut en sväng för det är så fint väder. Ska se om Hanna vill gå till mäseln sen.

Uffes syster från USA är här föresten. Ska se till att han får reda på några bra spåtanter hon gått till. Är så sugen på att göra nåt sånt. Hon trodde inte de fanns några kvar i norrköping som hon gått till, men förhoppningsvis här i närheten tänkte ja=P Hennes kompisar har ju oxå spått sig tror ja så de kanske vet några=)

Berätta jag föresten att jag prata med en utbytes student från polen när ja va på sjukan?=) haha min engelska va såå bra hahaha. Hon fråga vad jag jobbade med. Och det va ju jävligt lätt att förklara på engelska. Vi snackade faktiskt en hel del. Fast det skönt att jag inte behöver träffa henne nån mer gång. Fast som sagt jag kanske redan har berättat de men men..

Funderar på om man skulle åka till stan en sväng imorrn om mannen orkar. Måste handla present till Emma och Jim. Deras fest är ju nästa helg. Ska ta en massa bilder så du får se hur de va. Kan ta med en bild på dej till festen så kan vi låtsas att du är där haha.

Drömde att jag va gravid inatt. Fick reda på de när jag va i femte månaden. Hade en kula men trodde bara ja gått upp i vikt haha. Magen kändes så verklig så de första ja gjorde när ja vakna va att känna på den haha. 

Nu ska ja piffa till mig lite här!
KRÖM PÖ DÖJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0