Ledigt idag..

Idag har jag min lediga dag.. Har varit ute och gått.. Solen skiner men det blåser lite. Fast det var varmt ändå. Tog ju självklart med mej kameran.. Fotade runt som tusan.. =P Gick en sväng på vägen innan jag utforskade deras trädgård. Jag har även läst ut Eragonboken och börjat läsa bok 2; Eldest. Blir lite mer spännande eftersom jag sett Eragonfilmen. Visserligen var mycket ur boken inte med i filmen men man vet ju ändå hur det slutar lix. Men nu famlar jag i mörkret hahaha... Fixade lunch förut.. Läs och häpna!!! FISKPINNAR och potatismos.. Men det smakar ju inte fisk om fiskpinnar så det är väl inte så sensationellt ändå kanske.. Snodde lite Chocolate Fudge Cake till efterrätt. Det var jag värd.. =P Nu har jag lagt in bilder på bilddagboken och så pratar jag med Emilie.. Ska läsa igen när detta är färdigskrivet. Ja just jag hittade ju ett musselskal på fältet jag gick på när jag tog bilder på lochen. Och så såg jag grävlingspår. Det måste ha varit det för något annat djur i detta land vet jag inte skulle kunna åstadkomma sådana spår.

Annars har jag messat lite med dej pingl som du själv vet.. =P Jävla skitsjukhus som ändrade sej om operationen då... Dålig stil måste jag säga.. Ska man behöva åka fram och tillbaka hundra gånger innan man blir opererad eller. Så kul är det ju inte att förbereda sej får sånna grejer. Nej så där borde det inte få gå till!

Nu återgår jag till boken..

Tjingfling

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: ja du vet den! Imorgon så =) hihi!

2009-02-26 @ 15:24:39
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0