Josefin - Snittad och klar

Så ni har sol nu.. Härligt det låter! =) Vi har haft sol här med. Var ute och gick på förmiddagen med Joan och Lily. 3 grodjävlar hoppade på vägen och en fjärde låg död. Jag tycker dom borde bannlysas! Annars har jag strykt, pusslat och läst med Lily, diskat, plockat, kollat Anastacia med båda tjejerna.. Joan messade tjejerna från Nya Zeeland men dom har inte svarat.. Vet ju inte vad hon skrev.. Hon funderade även på om hon skulle höra med en annan tjej som jag träffat en kortis som heter Rachel och är 22.. Hon verkade väldigt trevlig.. Imorgon så kommer det folk hit på supper som det så tjusigt heter.. 2 par tror jag det var.. Det ena har jag träffat. Eller frun i alla fall haha..

Idag fick jag paket från mamma.. Lambert har äntligen kommit till moi! =D Och O'boy.. Och polly och jättesalt.. =P Och kläder så klart.. Nu är det nog klart med paket på länge skulle jag tro.. Finns nog inget mer att skicka. Filmer kommer ju när dom kommer och hälsar på..

Tog precis ett bad.. Rakade benen.. Det var ju lyckat i värmeljussken, trötthet och med en engångshyvel.. Tur man har med sej plåster.. Pay attention to what you are doing hellooooo!?!??!!? En annan gång kanske.. Men jag skär mej jämt på engångshyvlar.. Not the best of friends. På tal om grodorna förresten så kommer nog Alice få en kanin i födelsedagspresent för jag sa att jag kunde hjälpa henne att ta hand om den.. Citerar Joan: Oh Josefin I'm loving you right now! =P I totally rock! *mohahhaha* Först sa hon att dom skulle ta hem en groda som Alice kunde få och jag kunde hjälpa henne med det.. Jag bra så fort ni tar in en groda i huset så kommer jag tolka det som att ni vill att jag ska dra. Och jag kommer slänga ner alla mina grejer i en stor sopsäck och dra på störten! Då skrattade hon åt mej.. =P

Nu äter jag polly.. Ska läsa bok när jag satt mej lite mer bekvämt.. Är förbi halva med god marginal.. I denna fart måste jag snart shoppa nya böcker! =P

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: hej! tackar så mkt! Jag känner mig väldigt nöjd, har saknat detta ett tag, men jag känner oxå att jag vill nog ha höret ett aning kortare bakåt, men det fixar jag säkert själv :P Ja, jag var och hämtade A efter att han åkt skidor, så då såg han mig i bilen innan jag stannade vid han, så då gapade han bara i ett smile. och sedan spana han in mig på närmre håll och gav mig ett fett smile! Och när han klev in så sa han att han tyckte det vart jättebra och så frågade han om jag hållt på o vart nervös hela dagen över vad han skulle tycka!?! Och det hade han rätt i att jag gjorde, men jag visste samtidigt att han skulle gilla det. Han vart ju kär i mig i den looken ju, snagg tillomed :P hahaha Måste hitta dom bilderna, då jag hade rakat av mig håret. Göra ett kollage av alla mina olika frisyrer sen jag flytta hit!!! :D Kanske ska leta dom skivorna imorgon! =) Kramar och godnatt!

2009-02-27 @ 23:05:27
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Losan

haha du ser alla älskar dej=P men hoppas brudarna svarar snart så ni kanses. Mamman gör allt för att du ska stanna. hur blev de med art grejen?

2009-02-28 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0