Hej igen Losan trosan

Det blev inte Ikea idag.. Vi ska köra en Belfast by night imorrn och dra dit då samt äta pizza och gå på bio och se Slumbag Millionare.. Jag och Joan bara.. Rohan blir hemma med barnen.. Plus att jag fick ledigt imorrn.. Så jag går väl ett varv åt andra hållet kan tänkas.. Förhoppningsvis är vädret som tidigare. Sol och mellan 10 och 15 grader varmt =) Lily är sjuk.. Maginfluensa tjofadderalla! Lite tur hade jag för Joan och Lily skulle åka och fika hos en kompis till Joan men jag valde att stanna hemma.. Gick ett varv och tog lite kort. Sen när jag är på väg tillbaka så kommer dom igen och Lily har kräkts i hela baksätet.. Stackars lillstumpa! Jag är även lite mer uppdaterad på värdfolket. Joan är visst från Tanzania.. Hom har bott i Italien och inte bara London tydligen.. Hennes föräldrar bor 6 månader i Tanzania och 6 månader i Italien.. Hon är advokat och 35 år. Rohan är journalist och irländare visst vad det verkar. Lyxlirare hela bunten haha.. Nu har jag rast till kvart i 4 och tänkte passa på att läsa Hello Magazine.. Brittiskt kändisskvaller.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0