hej hej hallå jossan

Kollade precis på bilderna. Såg hel mysigt ut! Skaplig utsikt hade ni med=) Allt va ju helt grönt och trevligt. Tänk om det kunde va så här, men sån tur har man inte.
Du måste ju äta upp grönsakerna. Tänk på att barnen kommer göra allt som du gör sen haha. De bara tugga och svälja=P Fast sen kanske det blir du som gör maten och då kan du ju ge fan i att ha några grönisar.
Kul att de tyckte du va så bra på engelska! Känns ju extra bra när nån som bor i england säger de=)

Igår tittade ja upp på "din" lägenhet och det såg helt tomt o svart ut! Då kändes de helt plötsligt som att du va borta på riktigt. Jag kommer ju inte ha nån att messa med hela dagarnanu när du bor där. Fast o andra sidan får ja ju skriva här!

Fick ditt brev idag! Blev så glad så!!!! <3

Själv var jag på sjukhuset idag. Han bestämde nu när ja va där hur han skulle göra. Och han tyckte att det var bäst att göra som så att de flyttar på hälen. Även benet som sitter vid "trampdynan" under typ stortån om du fattar haha. Kan ju inte direkt peka lix. Sen skulle de flytta på några senor! Så de kommer de att göra den 25:e.
Ett annat sätt var att kapa benet OCH höften. Sen även flytta på benet vid trampdynan. Om man skulle göra så så skulle man slippa flytta hälen. Men både han och jag tyckte de första lät bättre. Om nu något kan låta bra.  Han sa att han inte blev klok på hur mitt ben va skapt. Han kalla på en annan läkare även den här gången. Och de satt och prata läkarspråk. Halgusvalgus o massa sånt hahaha.  De skulle även ta en massa bilder så att de kunde ta upp de här och diskutera med andra läkare.
Operationen kommer ta två timmar. Skulle väl va sövd i tre. Narkosläkaren sa att jag kunde ju va vaken men de kanske inte skulle va så kul. Jag bara NÄ jag ska sova. Kul o ligga där i två timmar o höra dom såga o spika eller va de nu gör!

Ser att du är på msn=P kommer in nu!

Kram från Losan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0