En söndag i Sverige

Kul det är att läsa om vad som händer där borta=)Det är värsta actionen där borta hela tiden ju! Slipper ni ha tråkigt i alla fall. Synd bara att det inte kom en snygg brandman men enbart byxor på sig. Lite svett skulle han vart med=P

Du måste skicka bild på huset sen. Sen tycker ja du ska fråga varför man ska ha skor inomhus. Finns ju inget skönare att va utan. Plus att de blir ju lätt skitigt. Men alla kan ju inte va så smarta som vi svenskar haha,

Snälla dom är som ska presentera dej för en massa folk. De gör allt för du ska trivas där borta. Verkar ju va en toppen familj. När kommer bebisen föresten?
 
Om jag ska berätta vad jag gjort då.
På fredagen så åkte jag in till stan för att träffa Hanna. Plockade upp henne för att sen åkta till den där kinarestaurangen där vi åt på studenten du vet. Där satt vi och prata om allt möjligt. Dig bland annat hahaha. Efter vi hade ätit oss dödsmätta så gick vi till affären för att köpa godis=P Där kom vi på att vi har blivit sjukt vuxna. Hade nämligen pratat om en del vuxna saker innan. Så började vi fundera på om vi hade vetat vad vi skulle prata om när vi va 25 när vi gick i skolan så hade vi antagligen aldrig trott på det. Vem skulle kunna tro att vi skulle ha vuxna seriösa samtal! Fast samtidigt så blev de ju lite bajs snack o sånt oxå. Helt vuxna kommer vi aldrig bli, då skjuter jag mig själv!
Efter vi vart i affären åkte vi till Hanna för att spela tv-spel, Det va ett super kul spel! Måste dit snart igen och spela. Man va en apa i en boll. Så kunde man boxas. Fanns även typ hinderbanor man skulle klara på tid. Hanna Blev så galen så hon stod upp och spela haha.

Lördag!
Först åkte jag och jobbade. Linda kom ut efter ett tag och höll oss sällskap så det va trevligt. Tror hon är lite nervös för att lämna mig ensam med Uffe för jag råkade kalla han för gullet förra veckan haha.
Efter jobbet åkte jag hem för att packa väskan för att sen åka till badhuset med Jimmys familj. Jimmy var helt galen och åkte massor i den gula och svarta! Arja jagoch jimmy åkte samtidigt i den gula flera gånger. Satt i rad lix. Så jimmy pressa upp arja på kanterna så jag trodde hon skulle ramla ner på han hahaha. Sen råkade hon slå i huvudet en gång. Fick en bula det var nog inte skönt. Men hon sa att det var värt det för vi hade så kul haha,
Jimmy höll på att fälla mig i den svarta. I den kan man bara åka en i taget. Jag åkte först sen kom han efter men ja hann inte komma upp och gå undan. Så när han kom höll han på att fälla mig men ja hängde i en kant så ja inte skulle ramla haha. Man skulle filmat de asså!
Efter badet gick vi och åt lite mat och bowlade. Körde killarna mot tjejerna. Hälsade även på Fredrik som va där=)

Söndag!
Hade tänkt jobba men kände att jag kunde va hemma och ta det lugnt. Vi har nämligen kommit ifatt nu!=)
Om ett tag ska vi hälsa på mamma och pappa. Jenny va på spökjakt där i fredags så vi ska se vad hon sa. Eftet det blir det träning. Sista söndagen på lääänge som ja kan träna. Bara två och en halv dag kvar nu=S

Så det va lite vad som händer här!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tro det jag ...att jag inte vågar lämna syrran själv med min karl...gullet...ja gullet på dig själv

2009-02-22 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0