ARG

Ja min dag igår sög rätt rejält! Blir så in i helvetes trött på sjukvården överlag. Visst dom kan inte rå för att de får in akutfall de förstår jag med. Men att jag inte får första tiden för nästa planerade operation är sååå dåligt. Så ja ringde o skällde ut dom idag! Hon skulle prata med min läkare(behöver ju inte nämna han namn här kanske haha) så fort han va tillbaka om EN OCH EN HALV VECKA!
Han sa till mig att han skulle va borta och att de sen va inplanerade operationer efter de. Men så fan heller att ja tänker vänta på det. Jag ska fan gå före dom för ja skulle opererats IGÅR! Kankse skulle göra som han själv sa och gå ut i tidningen och berätta hur saker och ting fungerar!

Du verkar fortfarande ha det toppen därborta=) Värsta härliga bilderna! Saknar dej som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0