Torsdag

Idag ägnades förmiddagen åt att tvätta och stryka då Lily var hos en kompis och lekte till det var dags för Alice att sluta skolan.. Medan jag väntade på att torktumlaren skulle bli klar satt jag ute och solade.. Inte helt fel måste jag säga.. Sen var det dags att ta hand om barn ett tag sen sista timmen och kvarten blev det mera stryka. Är inte klar med det än men tänker inte göra mer! Ska slänga in väntande tvätt i torktumlaren när den är färdig med den som är i men mer tänker jag ta mej tusan inte göra!

Imorgon blir det långdag (ingen nyhet direkt). Lily är hemma hela morgonen och sen halv 3 ska vi på kalas.. Eller Alice och Lily ska och min uppgift är att höka som vanligt. Kalaset slutar halv 5 så då kommer Rohan och hämtar oss. Då bör Joan och hennes mamma kommit tillbaka från London och då kan man ju tycka att jag borde få sluta men det slog mej just att Joan sa till mej att jag inte behövde tänka på kvällsmat åt barnen för dom kommer få det på kalaset. Men om dom var hungriga eller jag tyckte att dom inte ätit tillräckligt kunde jag ge dom smörgås eller flingor.. Så att det blir väl bara att jobba till 7 kan jag tänka mej.. *muttra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0