Tillbaka på Nordirland

Jaha då är man tillbaka i Killyleagh då.. Känns rätt ok. London räcker som semesterställe måste jag säga!
Vet inte vad jag hittar på idag.. Måste nog tvätta lite för jag ska jobba imorgon så då går det inte... Rohan måste jobba så då får jag rycka in... Vad annat kan jag säga än ok lix? Haha...
Nu håller jag på att lägga in bilder från London.. Tråk för det är så förbannat många! Men men... Sen ska jag åka ett varv för att komma ut lite. Definitivt att jag kommer kolla på extra materialet till Twilight ikväll. Fick filmen igår och såg den med Joan och sen kom Rohan efter ett tag.. Nu ska jag kämpa vidare med detta och hoppas jag inte ger upp mitt i allt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0