Muppväder

Det var meningen att jag skulle åka till Newcastle med Angela idag. Hon är big Alices au pair från Ungern. Men vindrutetorkarna på Audin funkar inte så om det var mulet eller om det regnade idag så ville jag inte köra.. Och det är mulet MEN det regnar inte och solen ser ut som den skiner genom molnen på något muppigt sätt.. Störigt värre! Men men man får göra det bästa av situationen.. Om det klarnar ska jag posta några kort som jag glömde igår.. Smart som jag är.. Kan ju vara kul om dom kommer fram före mej.. Fick min lön idag med så nu har jag 600 pund sparade.. Och jag kan nog få ihop lite till om jag är duktig.. inte 700 men i alla fall 640 eller så.. =) Vilket skulle innebära ungefär 8000 kr.. Det tycker jag inte är illa pinkat! =D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, det var bra med pengar som du har sparat! Hur mkt har du att leva för då då tills du kommer hem?

Sv: Jo då, vi var inte så himlans lång, och jag mins att vi böjde på knäna oxå innan vi tatt oss en bit, för att det skulle vara svårare till toppen. Gu, ja har lekt mkt där, så hua. Saknar't lite faktiskt, eller mkt, jag vill vara liten igen. Nu när man vet vad det innebär att bli stor =P Nu ska ja ta och hoppa in duschen lite! PUSS

2009-04-27 @ 14:06:23
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0