Inte igår!

Ett tag sen jag skrev här. Har ju pratat på msn så de har inte vart så nödvändigt att skriva här. Men nu tänkte jag ändå göra de.
Idag har jag vart och lämnat blodprov på blodbussen. Så de bara vänta och se om man kan bli bloodgivare=)  Kan man bli det så skulle man få lämna om typ sex veckor. Bara benmärgsgrejen kvar.

Påskhelgen händer det en massa!
Torsdag: Jobb, besök hos päronen, fotboll
Fredag: Match (om det är bra väder annars vill ja inte åka dit haha) och sen om det fint väder så ska ja nog till stugan eller så ska jag hitta på nåt annat. Vem vet det kanske dyker upp nåt annat trevligt erbjudande. Jimmy och grabbarna ska på bilmässa så ja är karlfri haha.
Lördag: Tar jag och karln och åker till stugan oavsett väder. Sover till söndagen=)
Söndag: Eventuellt grillkväll hos syster och uffe
Måndag: Då ska vi till svärmor/svärar och äta lite.
Tisdag: Helt vanlig arbetsdag haha.

Så ser de ut. Du din mupp åker till london och har det bra=P men om man tänker på de så är väl stugan lika bra som london hahahahah.

 Snart är du hemma och då kan vi ta fler snygga bilder på oss =P hehe

Ha en bra resa nu!! Du verkar inte dyka upp på msn så vi hörs om ett antal dagar=P Akta dej för snuskgubbarna nu!!

hejsan hej hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ha! vad rolig bild! ni är stjärnor :D

2009-04-09 @ 13:24:05
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Veronica

VART ÄR DU JOSEFIN?????????????????! =O

2009-04-16 @ 22:04:54
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0