I London

Kommer skriva lite som du redan vet men det ar ju lite andra som laser med.. Sitter hemma hos Colin och Kate i London. Pa vagen hit sag jag Tower Bridge, Westminister Abbey, The Parlament, Big Ben och London Eye.. Har kollat laget med en sightseeingbuss som man kan hoppa av och pa. Den stannar bla utanfor madame Tussauds. Superbt! Och eftersom det varken fanns billiga flyg eller flyg hem pa sondag sa far jag val latsas att du knatar bredvid mej.. Sa himla typiskt att Joan lovar att paya och sa finns det inget som passar.. Men hon ringde Peek-A-Boo och dom lamnae ut mitt nummer till alla au parier har i London sa far vi se om nagon har tid eller lust att sallskapa med mej... Nu borjar jag bli trott. Klockan ar halv 10 typ. Hoppas jag far sova snart.... Eller far far jag val men vi maste fixa sangen forst och sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0