Detta ar ju lite otroligt haha

Jag sitter har for mej sjalv en langfredag och har atit shepherds pie och till efterratt nagra minibrownies.. Dricker i alla fall cider.... Bacardi Breezer vattenmelon. En 70is haha den var billigare an fyra vanliga.. Och jag har kopt godis saklart. =P Glad Pask!! Haha vad jobbigt att det inte finns ratt bokstaver. I alla fall skulle jag hitta nagot att titta pa. Dom har en biljard kanaler och den enda film som jag hittade som jag egentligen inte vill kolla pa men bara for att fordriva tiden till nya filmer dyker upp.. High School Musichal 3.. Man kan ju krakas pa fanigheterna men men inget att gora at for stunden haha =D


By the way nar vi var nere pa affarsgatan har i narheten sa kom det ut en massa folk fran en kyrka. Och dom langst fram kankade pa ett kors.. Seriost allltsa!? Haha tog kort men hade bara mobilen sa man ser nog inte sa bra.. Vad skulle det vara bra for egentligen.. Hade lust att ga och saga at dom att dom anda fuskade for han fick ju bara korset sjalv.. Jag sager da det.


Jaha High School Musical 3 var det da.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0